poniedziałek, 1 grudnia 2014

Koniec to zawsze nowy początek


Powinnam zrobić to już dawno, ale nie mogłam się do tego zebrać. Oficjalnie opuszczam ten blog. Wszystkie opublikowane opowiadania zostają - mam do nich zbyt duży sentyment, by je kasować, a i myślę, że znajdzie się jeszcze niejeden, który je przeczyta ;> 

Dużo czasu walczyłam z weną, która chyba opuściła mnie na dobre, aż do czasu kiedy poznałam bliżej inny zespół i postanowiłam, że to teraz on będzie moją nową inspiracją.

Dziękuję wszystkim czytelnikom bez których nie napisałabym tego wszystkiego. Jednocześnie zapraszam na mojego nowego bloga, poświęconego tym razem BTS. Mam nadzieję, że znajdą się tutaj fani chłopaków :) A jeśli nie, to może warto zajrzeć i się do nich przekonać? ^^


wasza i_want_youu

9 komentarzy:

  1. Ach, jak mi smutno. Nie myślałam, że coś takiego wpłynie na mój humor, haha. No nic, szkoda. Mam duży sentyment do Twoich opowiadań, muszę przyznać. Dobrze, że nie usuwasz, pewnie zdarzy mi się tu wrócić i coś poczytać.
    Życzę powodzenia z BTS, ale niestety nie będę towarzyszyła :C
    Jednak niezmiennie - hwaiting!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tego właśnie nienawidzę. Pseudo-autorki porzucają bloga, bo teraz jest moda na te cholerne zespoły typu got7, bts, vixx, nuest, winner, b.a.p no i oczywiście nie zapominajmy o EXO. Wkurza mnie to niezmiernie bo legendy kpopu odchodzą w niepamięć, a co za tym idzie rzadko można znaleźć jakieś opowiadanie z nimi.
    Rób sobie co chcesz, ale na twoim nowym blogu na pewno nie zagoszczę ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, Teraz mi smutno, ale nie tylko, że to koniec z SHINee, ale bardziej, że nie wszyscy to rozumieją. Przez cały czas poznaje się nowe zespoły i to one mogą być większą inspiracją. To, że teraz wolisz pisać o BTS nie znaczy, że całkiem porzucasz SHINee, prawda? Nie jako autorka, ale ogólnie.
    Uwielbiam wracać do Twoich opowiadań- właściwie tylko do dwóch- BT i Znajdę Cię. Prawdę powiedziawszy Replay wyrzuciłam z głowy i na chwilę obecną nawet nie wiem dlaczego XD Prawdopodobnie przeczytam je jeszcze z milion razy, ale to nieważne, za każdym razem są tak samo fascynujące.
    Także- powodzenia z nowym blogiem ;) Ja tam chętnie zajrzę, trzeba poznawać nowe oblicza k-pop’u XD

    Joamya

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem strasznie wkurzona. Jednak nie na ciebie, a na tą osobę dwa komentarze wyżej, która nie potrafi uszanować decyzji autorki. Naprawdę mnie to doprowadza do białej gorączki. (szukam synonimów, aby nie zacząć ci tutaj bluźnić, tak jestem wzburzona). Sama jako autorka wiem, że czytanie takich rzeczy nie jest przyjemne. Do tego ta osoba na pewno sama nigdy nie pisała, skoro nazywa cię "pseudo-autorką" Zero poszanowania dla ciężkiej pracy jaką włożyłaś i wkładasz w pisanie. Oczywiście najlepiej tylko oczerniać, bo po co zrozumieć, że zmiany są potrzebne? Najlepiej naskoczyć na kogoś tylko dlatego, że zmienił jej sie gust. Poza tym Shinee też kiedyś było nowe i wygryzł, jak to ujął Anonim, "legendy kpopu". W końcu nie zaczęli jako wielkie gwiazdy (wygryzły chociażby super junior, czy o wiele starsze, niegdyś starsze zespołu). Tak to przecież jest, że nowe zastępuję stare, ale widać nie każdy umie to zaakceptować, bo jest zbyt ograniczony. Ugh, normalnie tylko rozszarpać takich ludzi.
    A chciałam napisać jak mi smutny. Ostatnio myślałam nad tym czy jeszcze wrócisz, bo bardzo lubiłam twoje opowiadania. Niemniej rozumiem, że się przestawiłaś. Po tak długim czasie pisania o jednym zespole, może się przejeść. Sama również słucham BTS, niestety przez najbliższe kilka miesięcy raczej nie zajrzę (matura i dyplom odbierają mi czas wolny). Niemniej, kiedy tylko spadnie mi ciężar z barków, na pewno zawitam do ciebie. Tym bardziej, że raczej nie mam tam jakiś wielkich upodobań i uprzedzeń do paringów, więc pewnie cokolwiek byś nie napisała - i tak mi się spodoba.
    Dobrze też, ze zachowujesz bloga. Pewnie niejedna osoba wróci, albo odnajdzie go i chętnie przeczyta wszystko co napisałaś.
    Nie przejmuj się proszę takimi krytykami od osób, które nigdy nie napisały niczego, nie osiągnęły tyle co ty i nie spędziły nad tym tyle czasu. Mnie samej czasami ciężko pisać znowu o Shinee i potrzebuje odświeżenia przestawiając się na EXO.
    No ale trzymam za ciebie kciuki i życzę dużo weny z nowymi opowiadaniami o BTS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij morde dziecko, jesli nie masz nic bardziej sensowniejszego do napisana, anizeli lizanie dupy.

      Usuń
    2. Sama się zamknij, jeżeli nie masz nic bardziej sensownego do napisania niż takie obraźliwe słowa w stosunku do kogoś, kto ma rację. Nie słucham BTS, bo jest na to moda - słucham ich, bo podoba mi się ich muzyka, a na blogu mam prawo pisać o kim chcę i co chcę. I skoro masz czelność nazywać kogoś "pseudo-autorem" i pisać obraźliwe słowa do nawiedzonej to chociaż się podpisz, bo anonimowo każdy jest taki odważny.

      Usuń
  5. O nieeeee!! A ja tak czekałam na dalszą część,, Brudne Tajemnice";-; Czekałam i się nie doczekałam;-; Ale trudno mam nadzieje że kiedyś może wstawisz ciąg dalszy tego opka ,jak nie na tym blogu to może założysz inny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie mam nic przeciwko temu ze zmieniasz upodobania xd chociaz troche szkoda ze porzucasz nieskonczana historie jednak podoba mi sie to jak piszesz plus tez moim nowym uulubionym zespolem jest BTS, wiec z chęcią będę czytac opowiadania na nowym blogu ^-^ fighting z wena ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie, aby dowiedzieć się o 20 faktach na temat całowania :)
    O niektórych na pewno nie wiedzieliście !

    OdpowiedzUsuń